وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در دیدار با رئیس‌جمهور منتخب گفت: لازم بود، گزارش هدفمندی را از مجموعه کارهایی که وزارت دفاع انجام داده را به دکتر پزشکیان ارائه کنیم.

وزير دفاع و مدیران اين وزارت - پزشكيان

به گزارش همشهری آنلاین، امیر محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به همراه سردار یعقوبی رئیس سازمان حفاظت اطلاعات وزارت دفاع، حجت الاسلام آقاجانپور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع، سردار طلایی نیک معاون توسعه، مدیریت و برنامه ریزی راهبردی امور مجلس وزارت دفاع و حجت الاسلام شیرازی جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع، با مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب دیدار کردند و پیروزی او در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفتند.

امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع پس از دیدار با رئیس جمهور منتخب، گفت: وزارت دفاع وزارتخانه‌ای بسیار مهم است که نقطه وصل دولت و نیروی‌های مسلح بوده و مسئولیت حمایت از نیروهای مسلح را بر عهده دارد.

وی اضافه کرد: لازم بود، گزارش هدفمندی را از مجموعه کارهایی که وزارت دفاع انجام داده را به دکتر پزشکیان ارائه کنیم و انشاءاالله مورد استفاده قرار بگیرد. همه این‌ها برنامه‌هایی بوده که انجام شده و در آینده باید دنبال شود.

کد خبر 868347
منبع: مهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha